standing here and keep smiling, even if it hurts inside.

från år till år har jag bara lyssnat på alla andra, förutom mig själv.
jag har alltid tagit alla andra före mig själv.
men nu har jag insett, varje gång jag gör något, så blir det alltid fel, och någon blir alltid sårad eller ledsen.
jag tar åt mig exakt allt som alla säger till mig, och det märker dom flesta.
jag gör saker mot mig själv som jag egentligen inte mår bra utav, men jag gör det ändå, eftersom jag lyssnar på vad dom säger till mig.
i slutändan blir allt ändå så jävla fel, jag blir sårad, jag orkar inte ens tänka tanken på att det är mitt egna fel att det blitt som det har blivit, eftersom jag lyssnar på alla förutom mig själv.
men det ska bli ändringar på det nu, jag ska inte gå runt och må skit för någon annan gör det, nä,  jag ska göra vad som känns bäst för mig själv, och försöka lyssna på vad jag själv säger till mig att göra inombords, och göra det så rätt för mig som möjligt och jag ska sluta vara någon annan än mig själv.
jag ska bli en bättre person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0