that things you dooooooo.

Jonathan Spiewak - min finaste och bästaste pojkvän! jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du är bäst, & du betyder allt för mig, loveeeeeeeee yaaaaaaa! :*

Julia Jensen - jag känner inte dig så bra, men det hoppas jag vi kan ändra på, eftersom du är grymt snygg och otroligt snäll!

Anna Herrstedt - du är en jätte gullig chey, men jag känner inte dig, men det kanske vi kan ändra på, för du verkar va snäll! :)

Nellie Jönsson - jag bara älskar både din gamla och nya blogg, just sayin! men du är snygg och även snäll, men vi snackar inte, såja, finns inte så mycket annat att berätta. :)

Amanda Nilsson - du är en riktigt söt tjej, vi snackade en hel del innan faktiskt, men inte länge, men det hoppas jag vi kan ändra på, eftersom du är riktigt snäll! 

Anton Johannes Jörtner - ehm, jag har ingen aning om vem du är, men eftersom du va någon av dom första som gilla så skulle jag skriva någonting, så, du är väl snäll, haha (;

Martina Lundin - en härlig person, som har ett speciellt sinne för humor, vi snackade en hel del innan, eftersom vi gick i samma klass, men det gör vi inte längre, men vi snackar ändå ganska mycket, haha (a)

Linnea Persson - en duktig flicka som sjunger bra, och har ett dödligt utseende, men jag känner inte dig, men det kanske vi kan ändra på! :)

Payam - vi snackade mycket innan, men nu snackar vi inte alls, och jag vet faktiskt inte varför, men du är en snäll och omtänksam grabb

Moa Fors - en av dom personerna som betyder mest för mig, min bästavän. aldrig igen ska jag lämna dig! 
me gusta dig!

Cassandra Sandlund - en snygg tjej, men känner dig inte, men det kanske vi kan ändra på :)

Elvira Larsson - ehm, jag känner inte dig, men du är allt söt! 

Linus Persson - en riktigt snäll och omtänksam kille, som jag vill få upp kontakten med, men du är en vän jag kan lita på 

Calle Torell - en kille med speciell humor, men oftast är du snäll, men ibland vet man inte vad man ska göra med dig ;)

Casper Sääski - en snäll och liten grabb, som även är duktig på fotboll!

Kommentarer
Postat av: Nellibella

Wehho!

Detsamma! :)

2012-02-21 @ 22:01:49
URL: http://nellibella.webblogg.se/
Postat av: mois

bästi<3<3

2012-02-21 @ 23:32:31
URL: http://moafors.blogg.se/
Postat av: Linnea Persson

aw, detsamma emma!! :)

2012-02-23 @ 22:03:21
URL: http://linneeapersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0