i can see you sad even when you laught.

hejsan och förlåt för en extremt dåliga bloggningen..
men jag har ju min anledning, mina senaste dagar har jag spenderats med min fina
och har inte pallat göra något inlägg, och lite svårt att göra inlägg från mobilen när man har stenåldersmobil igen, eftersom den andra ska skickas på lagning...otur...men om man är klantig som mig, så får man skylla sig själv, right ;)
men nu är jag hemma och i min egna säng, jag saknar jonthi, men det får jag allt tål...
men nu ska jag kolla på någon film eller något sånt, vet riktigt inte vad jag hittar på.
men skit samma, ni får ha det bra sålänge! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej med :((<33333

2012-01-03 @ 23:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0