i keep dancing on my own.

obs, som ni har märkt har jag inte bloggat på ungefär 4 dagar, inte meningen, men har tyvärr inte orkat och har gjort massa andra saker och så, som i fredags va det min födelsedag så jag tror inte jag spenderar min födelsedag framför datan om vi nu säger så, och igår stack jag till väla vid ungefär 10 tiden men älskling och min bror, och va typ där ett bra tag, så jag har inte haft tid och ork, så
men nu är det söndag och skola imorgon, blir att dra in i duschen strax, senare blir det kolla på alla avsintt av paradise hotel norge, som jag har missat, så ni kommer inte höra mer av mig idag, just so you know!

men jag sticker nu, och ni får ha det så jädrans bra, vi hörs när vi hörs!

ciao och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0