i see the truth in your eyes.

hej!
måndag, och segt som vanligt, men idag har faktiskt dagen gått oerhört snabbt, tack och lov! ;)
älskling stack hem för ungefär en halvtimme sedan, tyvärr :/
men justnu sitter jag och degar framför datan och ska snart göra mig klar och gå och lägga mig och kolla på tv och ta det allmänt lungt!
för jag tycker jag förkänar det (a)
imorgon är det tisdag, vi kan ju hoppas att dagen imorgon också går lika snabbt, men jaja!
träning imorgon också, ut och springa sen fys, kommer va typ riktigt jävla död, men behöver träna upp mig och sluta lata mig alltid!
haha, duktig tjej!
men nu ska jag göra som jag sa att jag skulle göra, fixa mig och göra mig klar, vi får väl hoppas på att det kommer ett inlägg imorgon, vi håller tummarna! :)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0