i see your true colors.

halloja söndag idag, och bloggningen är på topp som vanligt, eller inte...
imorgon är det skola som är jävligt tradigt, och nu börjar det närma sig nationella, som jag kommer dö asså..
men hoppas på det bästa om jag nu säger så!
igår tillbringades hela dagen på brahecupen, tack för igår tjejer! 
men har nästan precis kommit hem från väla, stack dit där en snabb sväng med familjen, ett bar blå byxor fick även följa med mig hem! 
men nu har jag inte alls något att berätta mer om, förutom att jag saknar min älskling så jävla mycket, och jag hoppas att det kommer bli bra med han snart så jag kan få träffa han igen! 
men jag ska typ sticka och duscha nu, men ha det bra.
ciao alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0