i will never fall for you again.

det är torsdag och helt jävla slut!
jobbig dag med sisådär långa lektioner och bara 5 min raster och 30 min lunch, pallar inte!
egentligen är det träning idag, men jag orkar inte och jag föll nästan ihop idag på gympan.
så tror jag försöker träna lite hemma iaf, försöka göra så många situps och armhävningar och sånt shit.
kommer säkerligen inte gå så himla bra, men kommer göra mitt bästa iaf!
och det är det bästa.
och det blir att gå och lägga sig tidigt, eller iaf försöka, för är så jävla trött så det inte är sant, helt off.
men det är fredag imorgon och det är så jävla härlig, första veckan på början av denna terminen är snart avklarade och sen kör vi igång igen nästa vecka, fyfan..
men jaja!
jag vet faktiskt inte vad jag är på för humör just nu, går litta upp och ner, så förvänta er inte dom bästa svaren ifrån mig om man nu säger så...
haha, men ni får ha det så bra!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0