jag glömmer aldrig bort vad du har gjort, aldrig.

min bloggning är inte på topp, okej, jag har fattat...
ska försöka bättre mig, men nu har jag egentligen inte lust att blogga men gör det ändå för annars kanske ni tror jag är död eller något sånt shiet, man vet ju aldrig ;)
men började skolan idag, första och andra dagarna är alltid jobbigast, och ndå är man som tröttast...
jag kommer ju decka direkt när jag kommer hem från träningen, tränar från 19-21 och vi ska springa 3 km och ha styrketräning efter, tror jag typ kommer dööö eller något, för min kondition och allt sånt är verkligen inte på topp om jag nu säger så, men jag får väl förhoppningsvis överleva.
men ska göra mig klar nu och sen dra till träningen, vi hör antagligen någon dag!
ciao! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0