make me feel beautiful.

som ni kanske har märkt så har inte bloggen varit på uppdateringshumör...
men jag har min anledning, har varit med jonthe och den gången jag har fått tag i en data, då har jag verkligen inte pallat blogga, lat you knooooow
om ungefär en timme så beger jag och jonthe oss till kg och vid ungefär vid 5 tiden, så sticker vi med hans mamma och pappa till hbg för bio time!
najs, kommer inte ihåg vad filmen heter, något med new years eve i think, men får se sen..
men vet inte om det blir mer bloggning idag, för tror ikke jag pallar!
men vi hörs när vi hörs!
ciao homies! ;)
som ni märker har vi en trött älskling och en glad emma!
ohja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0