tidsfördriv check!

Vad heter du? - EMMA PERSSON YOU KNOW! :D

Vad heter några av dina bra kompisar? - Moa, Sanna, Josefin, Thea, Gustav, Felicia osv.

Är du kär? -
MEN AFAN! :*

Är du en sportfåne? - Ehm, ibland, för ibland blir det bara så att jag blir så jävla sugen på att bara göra något inom sport, och när det väl är något med sport, så blir man lite crazy, men bara ibland!

Är du likgiltig? - Vafan är det?..

Är du röksugen? - Absolut inte!

Är du rik? - I don't think so

Är du fattig? - Lika fattig som en uteliggare :)

Är du trött? - Det kan man ju skriva upp att jag är!

Är du shoppingsugen? - Lite just nu, men inte speciellt mycket.

Är du töntig? - I'm the biggest noob you ever had seen!

Är du ressugen? - AMEN AFAN ATT JAG ÄR! :(

Är du irriterad? - Naje :D

Är du festivalsugen? - Inte precis

Är du alkholsugen? - Nej, mer cola sugen, TÄNK BARA EN STOR FET ISKALL COLA, ÅHHH....

Är du saknad av nån? - Det kan man ju hoppas.

Smeknamn? - I don't ork too bry mig om that

Bästa åldern? - 15

Bästa tidningen - Ehm, läser inte tidningar så mycket! (a)

Hur sminkar du dig? - Foundation, mascara, puder och kajal

Höstens accessoar? - Ingen jävla aning faktiskt :P

Saknar du någon just nu? - Men afan att jag gör, min pojkvän! :(

Hur många timmar sov du inatt? - Ungefär 11 timmar

Vilken film såg du senast? - The Happening

Vilken internetsida besökte du senast? - Blogg.se

Vad sa du senast till vem? -
Pappa, torktumlaren är inte alls klar!

Vem fick du senast sms från och vad stod det? - Nyfikna jävlar allt ;) Men jonthe, ska duscha puss! :* <3333333

Vad gjorde du i förrigår? - Skola, grät, sov.

Vad har du gjort idag? - Sovit!!

Vad ska du göra idag? - Sova & kolla tv

Hur många msn-kontakter har du? - I don't care

Vilket land besökte du senast? - Danmark

Hur många snälla känner du? - En hel del 

Vad såg du senast på tv? - Det har jag glömt..

Vad är det för märke på din dvd-spelare? - Det orkar fan inte jag kolla & jag bryr mig inte precis

Senaste köp? - En stor fet cola!

Vad har du dåligt samvete för? - Har inte dåligt samvete, inte just nu iaf :)

Vad har du för skor? - Converse & Kawasaki, biiiiiiig lööööve!

Vad har du på dig nu? - Trosor, bh och en mysig tröja :)

Vilken musik har du lyssnat på idag? - PEPP & DISCO MUSIK! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skulle du säga nej till sex idag? - Jao

Är du vegitarian? - Skulle inte suttit fel med en kebab just nu...

Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? - Nepps

Vad heter dina kusiner? - Johanna, Sara, Alexander, Isabelle, Daniel, Nathalie, Adrian, Elliott

Är du feminist? - Jag har ingen aning om vad det är :(

Vad drack du senast? - Saft & Mjölk

Gillar du att laga mat? - Ibland, men inte ofta

När sjöng du senast? - PRECIS :D

Håller du det städat? - Haha, kan hända ibland

Vad gör dig lycklig? - Min fina pojkvän & alla mina kompisar som alltid får mig på så jävla bra humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0