vi krigar vidare

SHO LEN!
torsdag och jag är på toppenhumör, och jaghar ingen aning varför, men det är bara så jävla härligt! :D
har inte gjort så mycket idag, varit i skolan, käkat, och chillat!
skippa träningen idag för att jag har ju varit hemma från skolan, feber och förkylning, typiskt, så ville inte ge mig in på träningen idag, men på tisdag kör vi, redan taggad, WHAT A FUCK?!?!?
justnu tänker jag göra mig klar för att lägga mig i sängen och bara chilla framför tv och bara vänta på att kunna somna och bara låta det bli freeeeedag!
för imorgon följer min älskling FÖRHOPPNINGSVIS, med mig hem om han nu fick, som jag hoppas på! (a)
men nu har jag inte så mycket annat att berätta, det va nog allt för mig idag, vi får allt se om det blir något " härligt " inlägg imorgon, men inget jag kan lova ;)
men ciao dude's! 


nytagen bild, cp är jag, men det skiter jag i! :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0