2012 - 06 - 09

i know, att jag inte bloggar mycket!
men jag pallar inte mer, så tror jag ska ta bort bloggen, eller så låter jag bara den vara, vet inte! 

men ja, det är lördag, och det är 4 dagar kvar tills jag har sommarlov, och det är riktigt härligt och även mina sista dagar på linåker!
najs ;)
men jag har typ ingenting att berätta, förutom att jag saknar min älskling jätte mycket, så det gör ont, han åkte till Turkiet för några timmar sedan, och den jävlen packa inte ner mig..
aja, får försöka stå ut med att jag inte kan snacka eller träffa han på en hel jävla vecka!!!!........
kommer dö :(:(:(

men ni får ha en fortsatt bra helg, så hörs vi när vi hörs!
om vi gör det igen, ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0