chillar som en kung, ohja!

hej hopp allihoppa! :D

fredag, och jag är överglad, har faktiskt ingen aning varför, kanske för jag vet att jag snart kommer få träffa min pojkvän, som jag inte har fått träffa på en hel jävla vecka, sjukt...:(
lite kort om vad jag har gjort idag, åkte till LA och fixade jojosommarkort, så nu kan jag åka när jag vill och hur mycket jag vill, och har bestämt att det blir övermycket, får ju använda det nu när jag kan ;) :D
sen har jag bara hjälpt till hemma och snart blir det fredagsmys med familjen, som är rätt härligt ibland
och imorgon händer det inte så mycket, städa och ta det allmänt lungt, det har jag bestämt att jag ska göra imorron, och det, vet jag kommer hända! :D
men nu ska jag pysa iväg, och jag hoppas vi hörs sen igen, kanske ? ;)
som ni kanske märker så har jag allvarliga problem, men det får ni leva med! 
och nu i slutet kommer här lite cp cambilder, aja, får väl cp:a mig själv ibland ! 
ha det! :D :D :D

 



och vet ni vad, jag bryr mig inte om vad ni tycker, jag är ett mongo, so what? 
;)
peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0