ett halvår ♥


dem säga att sann kärlek inte finns, men titta!
jag har hittat någon jag trivs med, någon jag vill dela mitt liv med, så enkelt är det!
idag har vi ett halvår, och det är så jädrans underbart!
jag vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan dig.
jag klarar mig inte utan dig, det vet du
första gången jag såg dig, då visste jag redan att där var något speciellt med dig, och det har du bevisat under dessa åren du har varit min bästavän och även dessa 6 månaderna du har varit min pojkvän.
dem säger att det bästa förhållandet är när man kan vara både bästavänner och pojk och flickvän, det har vi satt på bevis, och det är det
under denna tiden jag har kännt dig, har vi gjort knepiga saker, skrattat åt saker som egentligen inte har varit roligt, skrattat åt varandra, skrattat med varandra, varit med om sorg,glädje och allt mellan himmel och jord, men jag är glad att jag har fått dela allt det med dig, för jag vet att jag kan lita på dig, mer än någonsin
jag vill tillbringa hela mitt liv med dig, för jag vet att allt blir rätt när jag är med dig, jag vet att jag kan leva med någon jag litar på, någon jag vet kan älska mig tillbaka, någon som bryr sig om mig och som jag själv vet vill leva ett liv tillsammans med mig.
du är mitt allt, du är hela mitt liv.
jag vill ha dig i mitt famn i resten av mitt liv, för det är du och jag mot världen.
jag älskar dig allra mest!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

awwe älskling älskar dig massor
jätte gulli text :*
puss på dig min fina :*<3<3<3

Svar: jag älskar dig också massor! :*hihi, tack :D:*
puss på dig också finis :* <3<3<3
emmaaperssonn.blogg.se

2012-06-28 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0