pigg och jävligt glad på en söndag, that's right!

hej alla! 
det är söndag och idag behöver man inte tänka på att det är skola imorgon, eftersom det är det ju inte, för vi har ju SOOOOMMMMMMARRRRRLOOOOOV!
om vädret bara skulle blivit lite bättre så skulle det varit perfa! ;)
om några timmar kommer älskling hit, och jag är så jävla glad för det, TUMMEN UPP!
och som sagt, jag är jävligt glad och pigg, men jag lovar, det kommer ändras senare, det brukar det göra (a)
men nu ska jag strax gå ner och käka lite frukost, och sedan ska jag fixa det lilla som finns kvar att fixas innan beb kommer hit! 

+ om ni har några önskemål om vad jag ska blogga om, så säg till, fritt fram!  :)

men alla som läser bloggen, ni får ha en fortsätt bra söndag och sommarlov, för detta är nog det sista ni kommer höra från mig idag, så ha det så jävla bra, för det ska jag ha, puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0