Dag 1 - Presentation av mig

  • mitt namn är Emma Josefin Therese Persson
  • jag bor i en liten by utanför svalöv
  • jag är 16 år gammal
  • jag har inte en exakt hobby, men det jag gör helst är att umgås med vänner och min fina pojkvän :)
  • jag bor i en stor familj, mamma, pappa & mina 6 syskon.
  • jag har världens sämsta självförtroende
  • jag har riktigt svårt i skolan & det ända jag gillar är idrott.
  • jag har bara ett fåtal människor i mitt liv som jag verkligen verkligen litar på.
  • enligt alla är jag " för smal " men enligt mig själv tycker jag att det är lagom för mig.
  • jag är smått beroende av facebook och musik, och absolut min jonathan (a)
  • nu börjar det ta slut i huvudet vad jag ska berätta mer om mig..
  • om man nu säger såhär, så har jag egentligen bara haft ett seriöst förhållande, och det är det jag har nu, även fast jag har bara varit tsm med en annan kille innan, så va det ungefär bara i två dagar.
  • när jag är ledsen eller på emo humör så är jag verkligen det, då vill jag göra allt från att dö till att skada mig själv..
  • jag är en komplicerad tjej, är inte speciellt lätt att tas med.
  • alla har en bästavän, men jag har inte en, jag har två: Jonathan Spiewak & Moa Fors <3

    detta va allt för mig och min presentation om mig själv, ha det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0