ett ord till så får du en smäll på käften.

tjenis penis! :)

onsdag idag, en tråkig dag, gick faktiskt inte så slött som jag trodde det skulle göra idag faktiskt, och det är jävligt gött :D
har just nu suttit och skrivit lite på en NO uppsats som jag ska lämna in eftersom jag fick underkänt på provet som vi gjorde, 15 minuter och sen klar, inte bra, eftersom vi skulle skriva mycket om kärnkraft och en energikälla, så det gick inte så bra, aja...
och ska snart även kolla lite i matteboken, för ska förhoppningsvis göra prov imorgon så jag får bort det osså, livet är jobbigt just nu...( iaf i skolan ).....:(
men får rycka upp mig, ska även snart gå och ta ett riktigt varmt och skönt bad, tycker fan jag förkänar det, jag tycker det j, kanske inte ni, men jag gör, så FU! :D
haha, knepig tjej, jao
men ska inte störa er mer nu
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0