ju mer du går igenom med tiden, desto starkare är du i slutet.

hej hopp gummisnopp! :D

glad chey här jao, vet faktiskt inte varför, men aja, det är positivt för min del iaf!
som ni märkte igår så sov jonthe hos mig, mypys och sånt smådant, han stack hem vid fyra tiden ungefär, som va mindre bra, men adå, klarar mig tills imorgon, ( förhoppningsvis ) (a' :)
men dessvärre har jag ingen aning om vad jag ska skriva här, hehe...
förutom att min helg har varit helt fantastiskt för den tillbringades med världens bästa pojkvän, katching!!!!!!!
men jag har haft mina temperamentsstunder, eller vafan det heter, men jag är tjej, jag måste!! :(
men nu ska jag sticka och va glad och även chilla, eftersom det är skola imorgon & ska till tandläkaren direkt när jag kommer till skolan, usch...
men hajdå homie's! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0