livet är som en lång tunnel, den har sina mörka & ljusa delar.

helluh allihopa! :D
justnu sitter jag i mina föräldrars sovrum och gör inte ett piss, nolife..
skolan har varit rätt chill i skolan, va typ på någon "teater" skit i 3 timmar, efter det käka vi, hade svenska, sedan gympa i ungefär i en halvtimme eftersom vi hade beeptestet, så fick vi gå efter det, och kom till 6.2
kasst tycker jag, men skit samma..
sen hade vi NO, så det har varit en rätt chill dag idag om jag nu får säga det :)
imorgon är det fredag & det är så jävla härligt, vet riktigt inte vad det är som händer imorgon
kanske inget alls, jag har faktiskt ingen aning.. :/
men aja, nu ska jag typ fortsätta lyssna på musik och ta det lugnt, så vi hörs kanske imorgon om jag inte får något annat för mig att göra, haha :)
ha'det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0