slutkörd tjej härja.

shooolahopp! :D

en glad tjej här, men ändå inte, vet inte hur det går till, men aja, jag är som jag är!
som ni märkte igår så sa jag ju att vi skulle ta spex och fin foto, och det gick finemang, och många skratt fick man iaf, och det kommer upp fina bilder senare på bloggen, när josefin har laddat upp bilderna på facebook, så kommer sno några så ni kommer se hur fina alla var, haha! :D
kom hem vid den vanliga tiden, vid halv fem, käkade, kollade på tv, passade lillasyster, och nu sitter jag här, och vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, mitt ilandsproblem varenda dag, snyft, men kommer alltid på något att ta på mig, för kommer inte gå naken iaf ;)
och imorgon är det är fredag, och direkt efter skolan sticker jag hem till min lilla sjukling, som jag saknar så oerhört imorgon, så bloggningen kommer inte va på topp, aja!
och nästa vecka kommer va jävligt chill, eftersom vi har PÅSKLOV JIHAAAAAAAAAA!
så jävla härligt asså, så det blir soooooooooooooova länge, eftersom jag känner att jag behöver det, nu när dagarna har varit som dom har varit denna vecka!
men nu ska jag gå och lleta fram kläder, lägga mig i sägen med ett stort glas cola, och kolla tv och ha det allmänt chill, så hörs vi när vi hörs! :)


ngn sisådär bild, aja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0