you make the story come true bro!

tjenixen!

idag har mitt humör verkligen gått upp och ner hela tiden, så jävla jobbigt, och även idag har jag insett att jag kanske inte kan lita på en viss person som jag verkligen trodde jag kunde lita på, speciellt när den personen går och snackar skit om en.
pallar inte sånt skit längre, folk som hugger en i ryggen, patetiskt. :)
men mitt humör är mycket bättre nu, som tur e
har ju gått i skolan som precis alla andra och gick ungefär till tjugo i fyra eftersom vi blev släppta tidigare, men hann inte med en tidigare buss, men aja
har inte gjort såmycket idag faktiskt, kollat på någon film, suttit och dunkat musik och käkat lite smått, och så avslutar jag även min tisdag, chill dag! :D
men nu ska jag osociala mig, men vi kanske hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0