it was always something that i have done.

tisdag idag, och alla nior på vår skola är lediga imorgon, eftersom dom blivande 7:orna ska komma till linåker och hälsa på och få reda på vilken klass & arbetslag dom ska gå i, och vi slipper det allt!
då innebär det att va uppe länge. (eller lite iaf)  och sen soooooova gooooooooooooooooottttttttttt i min sköna säng till någon gång imorgon! :**
aja, mitt humör va på noll innan, och varför, kommer jag inte säga, piravata stuff..
men nu är jag mycket gladare, tack vare min fina pojkvän och min fina bästavän moa
love på er <3
men nu, ska jag gå och ta ett varmt och skönt bad, och bara lägga mig och slappa i sängen sedan.
och så märker vi vilken tid jag kommer somna!
men vi hörs nog imorgon, puss! :)



Kommentarer
Postat av: mois

Love!

2012-05-08 @ 21:12:47
URL: http://moafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0