jag är så ledsen...

för mitt dåliga bloggande, men har inte suttit vid datan fråns idag, och har varit med älskling nästan hela helgen, så har inte kunnat blogga heller..
men jag har ändå inte haft något att blogga om, bara att jag hade 5 månader med mitt hjärta igår, och det är härligt! :)
men iaf, det är söndag nu, och det är ungefär 17 dagar kvar tills vi sluta skolan, och det kan man lungt säga att det är gött, för jag vill ha lov, och få träffa min älskling väldigt mycket! :D
men idag har jag inte gjort något speciellt, har bara chillat, skrivit lite på min bokredovisning, och det ska jag fortsätta med att göra...
tråkigt!!!
men ska fortsätta och kolla lite MTV och skriva, så får ni ha det bra! :)
puss 



haha förlåt för hur jaf ser ut, men så blir det när man har duschat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0