otur.

jotack jag vet att jag är en dålig bloggare, men jag vet inte om jag ska fortsätta med att blogga, vad tycker ni?
äsh, får allt se...
men idag är det tisdag, och denna dagen kan bara dra åt helvete, allt har blivit fel hela dagen
haft 3 prov idag, två nationella, dem muntliga, och ett vanlig no prov, så ja,dem gick inte speciellt bra..
och på orgenteringen va jag helt jävla förvirrad också, sprang förbi typ två kontroller, så fick springa tillbaka, fuck det, så detta är verkligen inte min dag! 

men aja, kom hem vid halv fem tiden ungefär, har käkat och skickat in ett par saker, så jag orkar inte mer idag..
tror det blir att gå lägga sig tidigt, för är jävligt trött!
och ja, ni vet ju hur det brukar sluta när jag säger så
finns inget som heter i tid i min värld! :D
men nu ska jag kolla på någon film och bara ta det allmänt lugnt nu.. ( FÖRHOPPNINGSVIS)
men om ni vill ha bättre update, så finns jag på instagram!
emmaapersson @ insta
follow, i knowwwwwwww!

ciao bloggläsare! ;)

- konstiga jag -
så nu taggar vi en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0