svar på frågestund.

oskuld?
yes


har du och jonathan haft sex?
nope.


skulle du tänka dig att ha ett långdistans förhållande?
nej :)


hur länge har du blogga?
kanske 1 år, vet inte exakt


hur många har du varit tillsammans med?
var det du eller jonathan som frågade chans?
hur snygg tycker du att du är från 1-10?
kan du videoblogga oftare?
har du knullat jonathan med kondom?
har någon tyckt att det typ är skumt att du är tsm med en 7,a?
två
jonathan
5
har aldrig gjort det, men kan väl testa
nej
det har någon säkert, men ingen har sagt något om det


haha, kul att alla frågar om du och jonahattan har nullat! ;)
berätta om din bästavän!
haha, kommer inte på mer :D
puss finaste duuuuuuu <3

haha, skit kul moa...;)

eftersom jag har två bästavänner, så skriver jag om båda, mycket lättare

som ni redan vet så, så är min pojkvän, den som står mig allra närmast och betyder mest för mig
jag har kännt honom i snart 4 år eller något sånt smått, och han har alltid funnits där för mig
vi tappade kontakten ett tag, sen tog vi upp den igen
vi började träffas mer och mer, och det blev känslor utav det hela
och det är jag glad över, för jag har lärt känna en helt fantastiskt person, och den personen är mitt allt idag, och det kommer han alltid att vara
finaste <3

min andra bästavän är mitt fina lilla mongo
vi två har alltid stått varandra närma, även fast vi inte är med varandra så ofta, så vet jag var jag har dig, var du än är i världen, och jag vet att jag alltid kan lita på dig, och du på mig
vi hade vår tid då vi slutade snacka pågrund av en sak, men det löstes igen, för vi visste att det inte gick att, att vi inte klara att vara utan varandra, och det har vi själv bevisat för oss
jag klarar mig inte utan dig, och aldrig ska jag lämna dig
bästi <3

vilken bh storlek har du?
du har inget liv, eller hur?

varför är alla anonyma? sluta fega för f*sen!
jag håller med dig aida.

alla är sjukt omogna som är anonyma..
aja.
har du syskon?
vad heter dom isåfall? :)
vill du färga ditt hår till någon annan hårfärg ? :)<3

jao typ.
6 st
Filip, Linus, Rasmus, Adam, Thea & Ellie :)
innan fundera jag på att färga det brunt, men ångrade mig, och det är jag glad över, för gillar min färg på håret :)<3


hoppas ni är nöjda med era svar, men till er anonyma, varför inte skriva vad ni heter ist, bara fegt att inte visa vem det är.

aja, ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0