bara för att

10 saker du vill göra innan du dör.
  • skaffa två barn
  • vinna massor av pengar
  • bo i mitt drömhus
  • gifta mig
  • leva lycklig
  • va stolt över mig själv
  • få min drömkropp
  • åka utomlands och va där länge!
  • göra något jag älskar
  • skaffa hund
 
9 saker om dig själv.
  • jag är blyg.
  • jag har svårt i skolan
  • jag är ingen shopping tjej, shoppar nästan aldrig
  • älskar musik
  • har svårt att lita på folk
  • jag är väldigt laaaat
  • älskar sötsaker!
  • sommarn är det bästa jag vet!
  • att umgås med min pojkvän, det är något av det bästa jag vet

8 sätt att vinna ditt hjärta.
  • att han ska va stolt över att ha mig som flickvän
  • oavsett vad, ska han alltid finnas där
  • skicka gulliga sms
  • han ska va lika konstig som jag (aa'
  • han ska kunna visa sina känslor för en, framför kompisar och folk runt omkring
  • han ska kunna gråta
  • att alltid kunna lita på mig och alltid säga sanningen till mig
  • aldrig skämas över mig, bara om jag är riktigt cp, då är det lungt, haha..

7 saker du tänker på ofta.
  • min kropp..
  • hur jag skulle varit om jag inte skulle varit blyg
  • min fina pojke
  • hur mitt liv skulle sätt ut om jag inte hade en stor familj
  • hur jag skulle sett ut om jag inte hade haft svårt att gå upp i vikt
  • om jag verkligen skulle klarat av allt själv
  • om falska äckliga idioter som finns i världen

6 killar du tycker är snygga.
  • jonathan spiewak!
  • jonathan spiewak!
  • jonathan spiewak!
  • jonathan spiewak!
  • jonathan spiewak!
  • channing tatum

5 saker du gillar att göra.
  • tjocka mig, namnam..
  • umgås med den personen som betyder mest för mig
  • sova
  • lata mig
  • lyssna på musik

4 tjejer du tycker är snygga.
  • megan fox
  • moa fors
  • simone wijk
  • -

3 saker du hatar.
  • falska äckliga idioter
  • skolan
  • min kropp

2 favoritlåtar.
justnu:
  • never gonna give you up - rick astley
  • drick den - mange makers

1 bekännelse.
  • jag är riktigt jävla kär.

 
 
Trackback
RSS 2.0