why is monday so far away from friday, when friday is so near monday..

hej, måndag igen!
skukligt störigt, men aja, går bara tills onsdag, sen är vi lediga, och det är vääääääääldigt härligt om jag nu får säga det! ;)
dagen i skolan har väl varit helt okej, huvudsaken är att jag får träffa min pojkvän och kompisar, så ja, det gör en hel del faktiskt!
sitter just nu och pluggar rumpan av mig, eller försöker iaf..
reperationsdag hela onsdag, och då ska jag försöka göra så många omprov jag har att göra, så mycket som jag orkar och kommer få in i huvudet!
men ska snart ta en paus, och kolla på någon film jag precis har laddat ner, som tex, " the lucky one " har faktiskt för mig att den är bra, och den ligger på topplistan på sf, så får hoppas på det bästa! :)
men vi hörs nog imorgon, om inte senare ikväll, man vet aldrig med mig, right? :D
men ciao sålänge! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0